2011. augusztus 9., kedd

Kérded: hogy vagyok jól?
Mondom: jól vagyok, jól.
Kérded: hogy vagyok jól? Hogy vagyok jól?
Mondom: jól vagyok, jól.
Hallgatom, hátha elmondod, miért nem vagy jól..
 
Láttalak délután, 
fantáziám sötétzöld mezején egy kéz nyúlt egy másik kéz után.
A sors engem miér' utál? Nem is ismerem.
A világ minden kincse sem tenne boldoggá nélküled.
De ahogy majdan összedől minden épület, én is felejtek,
mert emlékezni már régóta nem merek.
Szekrényem tetején a képek,a levelek,
és még mindig érzem illatod,
talán az egyetlen megoldás,ha mindent itthagyok.
De persze,igen,jól vagyok,ha kérded.
Tudom,mindent rendbe tesznek majd az évek.
Köszi,tényleg,jól vagyok,vagy inkább csak élek.
Döntsd el a szememből, tudom megismernéd ezerből.
Én is a tiéd,a szád ízét,a bőröd,a kisszoknyád,
Istenem,meghalnék,ha ezt visszahoznád.

Nincsenek megjegyzések: